Social news

Valná hromada akcionářů CTL

V červnu 2019 se uskutečnila valná hromada akcionářů CTL -  Cargo Trans Logistik AG.
Místem konání valné hromady byl hotel Kloster v německém Hyadau.
Za společnost Multimex spedition se valné hromady zúčastnili Mikuláš Doubravský, prokurista a Aneta Rypotová, odpovědná za nové projekty.
Na valné hromadě, jako každoročně, došlo mimojiné ke schválení účetní závěrky společnosti za rok 2018, k odsouhlasení rozdělení zisku a ke schválení zásadních plánů na rok 2020.

Již tradičně je nedílnou součástí tohoto konání předávání certifikátů kvality za uplynulý rok, v tomto roce to bylo tedy za rok 2018. Zástupci společnosti Multimex spedition obdrželi z rukou pana P. Walter a N. Takács certifikát kvality na znamenité úrovni 97,45%, což považujeme za velký úspěch a ocenění naší kvalitní práce.

 

Next newsPrevious news

Latest news

Zkratky v logistice A

A     B    


AETR

Význam
Accord européen sûr les transports routiers = Evropská dohoda o práci osádek vozidel v mezinárodní silniční dopravě

 

A/R

Význam
All risks = všechna nebezpečí uvedená v pojistných podmínkách

 

A/S

Význam
Alongside ship = k boku lodi

 

ADR

Význam
Accord europeén au transport international des marchandises par route = Evropská dohoda o mezinárodní silniční přepravě nebezpečných věcí

 

ADT

Význam
Actual Time of Departure = skutečný čas odjezdu

 

AMS

Význam
After Market Service = pozáruční servis

 

ATA

Význam
Actual Time of arival = skutečný čas / datum příjezdu

 

ATP

Význam
Available to Promise = dostupný na příslib

 

ATP

Význam
Dohoda upravující přepravy zboží pod kontrolovanou teplotou

 

AVL

Význam
Accredited Vendor List = seznam schválených dodavatelů

 

AWB

Význam
Airway bill = letecký nákladní list

 

More information

Multimex k aktuální situaci

Koronavirus neboli nemoc Covid-19, je pojem, který momentálně ovlivňuje již celý svět a tím pádem i činnosti naší společnosti Multimex spedition s.r.o. včetně života všech našich kolegů a zaměstnanců.
 

Rádi bychom ujistili všechny naše klienty, že i když je situace velmi vážná, děláme vše pro to, abychom zachovali naše spediční a logistické služby v maximální možné míře, dostáli našim závazkům a zároveň se soustředíme na budoucnost, neboť jsme si vědomi toho, že logistická doprava je zásadním prvkem ekonomiky a pohyb zboží musí být zachován, aby zásobování firem a obyvatel bylo v rámci možností plynulé.
 

Naši zaměstnanci se snaží promptně reagovat na okolnosti, které se mění ze dne na den, dokonce z hodiny na hodinu, ať už jde o dovoz zboží do území, které se nachází v karanténě, či do/ze států, které uzavírají své hranice.
 

Při tom všem je samozřejmě naší prioritou zdraví nejen vás našich klientů, ale i našich zaměstnanců, neboť jsme si vědomi toho, že pokud zanedbáme hygienická opatření, naše snaha vyjde vniveč. Ani nám se nevyhýbá problém s dostupností ochranných pomůcek, nicméně děláme vše pro to, abychom naše zaměstnance těmito pomůckami vybavili a musíme konstatovat, že se nám to i díky našim dodavatelům prozatím daří. Zaměstnanci, u kterých je to možné, pracují v režimu home office.
 

Zároveň jsme zpřísnili dezinfekční opatření na našich logistických pracovištích, dezinfikujeme nejen dopravní techniku, ale i společné prostory.

K celé situaci přistupujeme zodpovědně, sledujeme nařízení vlády ČR a pevně věříme, že vše přečkáme ve zdraví a naše společnost bude zodpovědně uspokojovat poptávku našich spedičních a logistických služeb v těchto složitých podmínkách.
 

Sledujte nás na našem webu či sociálních sítích, kde Vás budeme o měnících se záležitostech průběžně informovat.

More information

We are members of associations

Contact

Multimex spedition s.r.o.
Jana Želivského 2200/2
130 00 Praha 3
Czech Republic

Phone: +420 267 267 721
Email: info@multimex.cz
IN: 27871673, TIN: CZ27871673

We are certified ISO 9001:2008 in the field of international and domestic freight forwarding, warehousing and logistical support.